12 sept. 2012

Tutoriale pentru coafuri impletite

Vara aceasta am tot dat like multor coafuri impletite, minunandu-ma si admirand... Eu una am parul destul de rar si moale, ceea ce nu ma avantajeaza cand e vorba de impletituri.
Pentru cele cu o mai bogata podoaba capilara decat a mea, si nu numai, am cateva tutoriale care cred ca merita vazute. deoarece pas cu pas cum sa faci diverse tipuri de impletituri: incepand cu impletitura spic, impletitura olandeza sau impletitura peste, pana la impletitura in zig-zag si impletitura in 4.





Pentru a vedea si restul...click aici, si bucurati-va de frumusetea rapitoare a coafurilor! Voi cantari satisfactia si interesul vostru in numarul de noi like-uri primite. :) Sa vedem daca or sa va placa. :)

Cu drag,
Amanda

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP