4 apr. 2012

Invitatie in "cultul" Frumosului :)


Culoarea da viata. Bunadispozitie, entuziasm dar si stralucire! Atat exterioara cat si interioara. :) Si poate veti considera ca am exagerat cu ultima parte, insa un exemplu relevant consider ca e bucuria aceea  cand imbraci ceva frumos, in care simti ca stralucesti din toate punctele de vedere. :) 
Culoarea da nastere Frumosului, dupa parerea mea.
 Pentru ca sunt innebunita dupa tot ceea ce bucura ochiul: culoare, frumos, eleganta si rafinament, am decis sa dedic mai mult timp acestor elemente...esentiale ale vietii mele. Consider ca au o deosebita importanta, si sunt un izvor sublim de bucurie si satisfactie. Si nu doar pt mine, ci cred ca si pt multa lume.(nu-i asa? :P) Click pe titlu pentru continuare

Prin urmare acest blog va fi dedicat, si doreste, deasemenea, sa promoveze FRUMOSUL. Acela care bucura ochiul si inima. Trupul si sufletul. Frumosul vazut prin ochii mei, si comunicat cu inima mea.
Nu cred ca era un moment mai potrivit sa incep a ma dedica acestei activitati, decat acum cand natura renaste, ca o explozie de viata, culoare, stralucire si bucurie.:)
Acest blog se adreseaza celor care apreciaza, cauta si isi "hranesc" atat frumusetea cat si frumosul. 

Mi-as dori sa  dezvoltam o "comunitate" bazata pe aceste valori , unde sa vorbim aceeasi "limba", sa impartasim din experientele traite si sa ne cultivam impreuna stralucirea interioara si exterioara. ;)
 Va invit, asadar, sa va inscrieti in acest "cult" al frumosului. :) Iar daca va regasiti in ceea ce am incercat eu sa exprim, va rog sa dati like acestui blog pe Facebook si eventual share. Multumesc. :)
In curand, voi lansa si un concurs cu un premiu in valoare de 100ron, (atat imi permit pt inceput :d) si poate ca vor urma si altele. Insa: pt asta stiti bine ca am nevoie de cat mai multi vizitatori, like, share pe pagina voastra de Facebook, etc. :d 
Va astept si cu ceva comentarii/ sugestii daca aveti. :)

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP